درباره پادگان چهل دخترشاهرود
 
کافه .خبر.بهترین وبلاگ سرگرمی
بهترین وبلاگ تفریحی .
 

سلام دوباره نمیخواستم درباره پادگان چیزی بگم ولی چون دوستان ازم خواستن  از این پادگان بگم کلی این

پادگان بزرگ رو میگم من عزامی 1392 بودم و هنوز امروز که 1393/7/7 است تموم کردم و بعد محرم میخوام برم واسه تسویه

میشه گفت این پادگان چهل دختر از خود شاهرود حدود 40 کیلو متر فاصله است الا فرمانده تیپ این پادگان جناب سرهنگ

ابولقاسم کریمی است که خیلی مرد خوب و مهربان است هرکی پیش این فرمانده تیپ بره با خوش حالی  بیرون میاد

امتحان کنید یه بار  میفهمید.مشه گفت همش خوبه فقط یگان رزمیش سخت تره از بقیه یگان ها سعی کنید وقتی تقسیم ها

 

که فرمانده تیپ انجام میده باهاش همون لحظه صحبت کنید  تا شما رو توی بهترین جا پادگان بندازه من خودم تو یگان رزمی بودم

تو گردان 754 گروهان 3  بودم من زیاد خدمت نکردم یعنی زیاد تو یگان رزمی نبودم 3 هفته تو یگان رزمی بودم فرمانده گردان

منو واسه منشی خودش خواست چون کار با کامپیوتر خوب بودم منو هم تو اتاق کامپیوتر هم میرفتم این چوری بود کارم

از صبح تا ساعت 10 تو اتاق سرهنگ گردان بودم بعدش میرفتم تو اتاق کامپیوتر خوب بود ولی اتاق کامپیوتر سخت تر است چون

کار زیاد است نامه کار برنامه روز برنامه گردان خلاصه زیاد تا دلت بخواد  زیاده

ولی نه نگهبانی و نه میدون تیری داری همین خوبه که  داره

گفتم که من زیاد تو این یگان نبودم یه ماهی گذشت یه روز رفتم پیش فرمانده قرارگاه

باهاش صحبت کردم ازم تست گرفت خلاصه نظرش گرفت از پایین اومدم بالا یعنی چند روزی تو قرار گاه کنار اتاق کنفرانس فرمانها بودم

که توش باغ است یعنی یه حیاط استراحت بهش میگن اگه هرکی که سرباز اونجا است میدونه کجا رو میگم واسه اونای که جدید میخوان برن این پادگان

اصلا استرس نداشته باشن چون بهتر از این پادگان پیدا نمیکنن میدونید چرا؟ من بهتون میگم اون چیزی که میدونم

یکیش این است که فرمانده تیپ خوبی دارین دوم اینه که 2 ماه کسری داری سوم اینه که تو طول هفته 2 روز استراحت داری

چهارم اینه که مرخصی زیاد داری.پنچم اینه که دژبان هاش اصلا گیر نیستن ششم اینه که  اضافه خدمت اصلا زیاد نمیخوری

بستگی به کارت داره اگه خوب باشی  اصلا اضافه نمیخوری خلاصه بگم پادگان خوبی است فقط این بده که زمستانش هوا زیاد

سرده  وخداییش سرده وقتی که برف میباره وباد میشه برف ها که تو پادگان است میبره کنارها این همه بادش سرده

صعی کنید که تو زمستان تا میتونید از لباس های گرم استفاده کنید ولی بار کنید دعا کنید همیشه زمستان باشه میدونی چرا؟

تو زمستان که هستی مرخصی هات چند برابر میشه یعنی  15 روز واستا 15 روز مرخصی بیا

از این بهتر چی میخوای اگه تو یگان رزمی هم اگه افتادین بیشتر مرخصی دارین نه کلاس نه هیچی زمستانش به قول خود مون بخور بخور میشه

یه مطلب دیگه سعی کنید تو  اشپز خانه نباشین چون سخته  خواب اصلا ندارین باز خوبیش اینه که نگهبانی ندارین

محرم من میخوام برم واسه تسویه حساب اگه شد از پادگان عکس بگیرم و این پادگان خوب رو بیشتر معرفی اونای که میخوان

جدید برن نشون بدم  بهترین پادگان است بار کنید فقط باید خود تون  با نزدیکی ببنید  ما که این چهل دختر رو خوب دیدیم

اگه بیشتر میخواهد از این پادگان بگم تو نظرات بگین تا بیشتر معرفیش کنم

کی جدی میخواد بره این پادگان؟



نظرات شما عزیزان:

کمیل
ساعت4:41---24 شهريور 1394
سلام تکاور..تبریک میگم ..
من سال ۸۳ اونجا تو گردان تو پخانه ۳۳۴ آتشبار ۳ بودم و خاطرات عجیب و غریبی از اونجا دارم،،اما با این حال دلم برا اون روزا تنگ شده،،خواهش داشتم اگر ممکنه هر عکسی از اونجا داری برام ایمیل کن،،خیلی دلم میخواد ببینم..ایمیلم
Komei1760@gmail.com

ممنون،،منتظرم


راننده معاون تیپ سرهنگ عزیز محمودی
ساعت1:21---13 تير 1394
سلام تکاور خسته نباشی

تبریک میگم خدمت ت رو تموم کردی ...

منم اونجا بودم حرفاتو تایید میکنم

موفق باشی

من اعزامی 12-90 هستم ...با اینکه دور بودیم وو ولی الان دلم تنگه...



wolf
ساعت17:53---10 آبان 1393
سلام . سروان چلوئی دارابی رو میشناسی؟ تو پادگان شماست ... خواهش میکنم ج بده
پاسخ:سلام والا من گفتم که بگو کدوم یگان است تا بگم تا جای که من میدونم این فرمانده رو ندیدم و نشنیدم اسمش رو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کافه کمان چــــــت و آدرس kaman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 79
بازدید هفته : 232
بازدید ماه : 228
بازدید کل : 14879
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد پاپ آپ کلیکی

دریافت کد پاپ آپ کلیکی